2020. sze 07.

Pajzsmirigy ultrahang egy ufónak...

írta: Túlélőke
Pajzsmirigy ultrahang egy ufónak...

Elmesélem a mai pajzsmirigy ultrahangos vizsgálatomat. Szerintem izgi :)

Előzmények: 12 éven át pajzsmirigy túlműkodés (autoimmun Basedow, de lehet, hogy együtt volt jelen a Basedow es  a Hashimoto), benne göbök (sok!). Kevés tünet, nem szenvedtem ettől a kórságtól sokat.

14 eve gyanús göb a bal lebenyben, ami tavaly lett először megszúrva (mert nem engedtem, azt gondoltam fájdalmas), eredménye negativ.

Egy éve jódozok, előtte már magasabb volt a TSH valamivel, de igazából a 2 es a 4 kozott ingadozik, nem túl magas. Viszont ez így már alulműködés inkább. Azóta még kétszer szúrták a göböt, egyszer negatív lett az eredmény, egyszer  pedig kétes... Felreszúras kizarva, az orszag legjobbja csinálta. Mint mindennel, a pajzsmirigyemmel is járom a kanosszát, mint az összes többi szervemmel: nem úgy néz ki, nem úgy műkodik, mint egy homo sapiensnek. UFO vagyok, ez van. Most is fel voltam készülve rá, hogy kiakad a szonográfus, ez meg is történt. Februárban volt pár kicsi göb és a bizonyos gyanús, aminek a mérete csökkent a novemberi uh-hoz képest. Most a göbök teljesen máshol mutatkoznak, de nem érik el a határt, amikortól akármit is kellene velük kezdeni. A gyanús göb is ott van, de kisebb. Ami a legfurcsább, azt mondta az ultrahangos, hogy nem is biztos benne, hogy göbök, mert ha egyik oldalról nezi azok, ha másikról, akkor nem azok... Zavart láttam rajta, mint eddig minden orvoson, aki valaha vizsgált. De! Szerintem akármilyen éőlény is vagyok, a jód csökkenti ezeket a növekményeket es jól állunk �

Én pedig élvezem perverz módon, hogy MÁS vagyok. Sosem szerettem 'átlagnak' lenni...

blog_aug.jpg

Szólj hozzá