2019. júl 05.

Kétségek

írta: Túlélőke
Kétségek

Szóval az a harci helyzet, hogy fájnak a nyakizmaim. Pont úgy, mint amikor kiderült a betegségem... És persze beparáztam, hogy visszajöttek a nyaki nyirokáttétek. Már vagy két hete tart és minden nyújtás ellenére nem tágít.

Megkérdeztem a céges tanuló gyógytornászt is, hogy mit is tegyek, ő a masszőrt javasolta. 

Valami csoda folytán még aznap bejutottam hozzá, mert lemondta az időpontját valaki, pedig egyébként egy hét múlva lett volna hely.

Ott aztán szembesülhettem volna vele, hogy az 'énfajta' mennyi minden jóból kimarad, mert a daganatos betegség kizáró ok. Aztán végül mégis rendkívül hasznos volt, hogy elmentem, mert megnyújtott alaposan és azt is elmondta mit csináljak naponta, hogyan és mit nem szabad...

Azóta több ok felmerült, hogy tudniillik mi okozhatja: rossz monitorállás (valóban nem jól vannak beállítva, az egyikhez túlságosan oldalra kell fordulnom) és a Herceptin mellékhatásai között is említenek ilyet... Szóval mégsem a nyaki bigyók, az orvos is elutasította az ötletet, amikor megemlítettem neki.

A mai nap egyébként tartogatott meglepetést, mert tünet nélküli reggel után jöttek a szédülések és alig bírtam dolgozni. Herci néni dolgozik. Legyen is úgy, takarítson. 

 Találnom kell valakit, aki B tervként jön velem a következő kezelésre, júli 25, mert a férjem nem biztos, hogy fog tudni...

Szólj hozzá