2019. nov 25.

Bonyodalmak a gégém körül

írta: Túlélőke
Bonyodalmak a gégém körül

Úgy járkálok orvosokhoz, mint mások a kocsmába esténként....

Bár van, hogy én munkából is elugrok. Hipp-hopp, odapattanok, aztán vissza. Észre sem veszik. 

Múltkor is csak úgy elugrottam orr-fül-gégére. Végre egy végtelenül kedves doktornőt fogtam ki, ami igen fontos tényező tud lenni. Ez rendkívül nagy jelentőséggel bír számomra. Szépen meghallgatott, leírták az eddigi 20 db. műtétemet, a szedett gyógyszereket (amiből hálistennek nincs sok), az allergiáimat (abból viszont sok van) és végre megvizsgált. Ő úgy érezte, hogy kissé meg van nagyobbodva a pajzsmirigyem... A fülemben semmit sem látott, mert olyan kicsi a hallójáratom, mint egy gyereknek (hozzáteszem, a fogászaton is ezt mondták az állkapcsomra: hogy egy két éves gyerek méretének felel meg) és ki is kellett mosni (ami meg mondhatni kellemetlen számomra, olyankor úgy érzem, hogy a szememet is mossák egyben). Nem nagyon van megoldás nálam erre, nem lehet megelőzni a képződést, túl pici a fülem hozzá... Ezután következett a gégetükrözés, amit jól viseltem.

Mit is mondhatnék? Nem talált semmit.

De meghallotta a fátyolos hangomat és legalább abban megerősített, hogy a tök feleslegesen használt asztmapipa még meg is bénítja a hangszálaimat. Szerintem leteszem.

Azért kaptam tőle orrsprayt, savlekötőt is. Valami majdcsak használ alapon.

Utána persze jártam az endokrinológusnál is az ultrahang lelettel, sápítozott rendesen. Kábé mindent félreértett. Pl. pont a fehérvérsejtleesős laborom került elé, és eltorzult fejjel kérdezte, miért kapok én gátlószert, amikor leukopéniás vagyok. Nyugika - szólottam én, - az még februári lelet és akkor épp leesett a fehérvérsejtszámom a kemótól... Nyilván azt sem hitte el, hogy a pajzsmirigyemből vett minta negatív - mert nem tudtam bemutatni. Egyébként ma kaptam kézbe azt is.

Mert ma voltam mintavételen. Eredmény szombaton.

Azon gondolkodtam, hogy az én életem csupa csoda. Csoda, hogy megszülettem, hogy életben maradtam, aztán, hogy lett gyerekem (mit gyerem, gyerekeim!!!), aztán megint, hogy életben maradtam, és az is csoda lesz, ha egyszer meghalok :-DDD

De addig is csodásan élek :PPPP

img_20191125_204324.jpg

 

Szólj hozzá