2019. feb 05.

Onkoteam

írta: Túlélőke
Onkoteam

Voltam Onkoteam előtt. Sokáig, egészen egy napig volt időm azon gondolkodni, hogy milyen lesz... Mindenféle ideális képek lebegtem előttem kedves, beszédes orvosokról és hatékony beszélgetésekről. Nem egészen olyan lett... De rossznak sem mondanám, csak lényegretörőnek.

Gyors vizsgálat, egy-két kérdés és már készült is a lapom. Az egyik orvos eléggé elcsüggesztett (igen, engem!) a szavaival, hogy aszongya: ...eléggé előrehaladott állapotú... Tudja az ember, de nem nagyon mondja ki, főleg nem várja ezt egy orvostól.

Két kérdést tudtam még feltenni a főorvosasszonynak a kísérleti+immunkezelésekről (jelenleg nincs nekem való) és hogy mit is kapok.

Ez itt az ítélet: pertuzumab-trastuzumab-docetaxel. Ebből a pertuzumab (=perjetta) csak később, mert az OEP-től kell engedélyeztetni, nem adják ám bárkinek.

Ezek után lelombozódva várakoztunk az onkológus előtt, de szerencsére bent felvidultam. :D

A doki szerint lehet sportolni, bármit enni-inni és mellékhatás nem várható (tényleg? hm) és minden más kérdésemre is válaszolt.

Piros nincs!!!!! Hála a jó égnek. Ettől eléggé be voltam tojva a hányinger-hányás miatt, amit nehezen viselek.

Holnap kezdődik a buli, 8 körül érkezem a fincsi folyadékra. Jól lekaratéjozzuk a csúnya sejteket! :)

Szólj hozzá

kemo