2019. ápr 21.

Balaton

írta: Túlélőke
Balaton

Ez a 4. kezelés úgy néz ki jobban megvisel, mint eddig a többi. A mellkasszorítás nehezen múlt és a köhögés a mai napig tart (azért szerintem, mert az újabb kemót a meglévő náthámra kaptam). Jöttek természetesen a szokásos tünetek sorban: kéz és láb égése, hámlása, körmök fájása, reflux (ez most elképesztő erővel, a nyelőcsövem szinte önálló életre kelt), étvágytalanság (vagy valami hasonló, mert ennék én, de nem bírok), ízérzékelésem nuku (ezért mindegy is mit küldök le a gyomromba), bizonyos szagokat sem érzek (bizony, csak bizonyosakat, mert van, amit igen). Egy olyan is jött tegnap, amit az első kezelés óta nem tapasztaltam, a szám olyan, mintha ki lenne rúzsozva, és nagyon-nagyon száraz, repedezett, lassan sebes. Ha még nem lenne elég, másfél hete hasmenés kínoz (mindenféle probiotikum és bélvédő ellenére) és a nyakam bal oldalán valami fura fájdalmam volt vagy 4-5 napig... Ez akár a vízszintes bölcsességfogam miatt is lehet (szoktam volt mondani, hogy ez a tiszafa még a fogakat is kinöveszti :) ), de ebben nem vagyok biztos. Tény, hogy ma csökkent először a fájdalom.

Ennek ellenére voltam dolgozni, irodalmi felolvasó esten, és elmentünk wellnesselni is Húsvét alkalmából. 

Normál esetben 1,5 héttel kemó után már jól vagyok, most azért nagyon fáradtan csináltam végig a két napos Siófoki programot, a nap végére már inkább feküdtem a fürdőben. De jó volt, nagyon jó. Aquazumba is vollltttt!!!!! :))))))

És még jön a legnagyobb esemény, jövő hét végén egy SUP-ozással, aminél garantált a fetrengős röhögés részemről, mert nem vagyok egy ügyes egyensúlyozó, de nem számít. :-D Majdcsak összehozom valahogy.

Most még pihenek, a gyerekekkel leszek jövő hét csütörtökig itthon, kicsit meghosszabbítottam a tavaszi szünetet. Rám is fér, mert nehezen jön a regenerálódás, de örülök, hogy ezúttal nem esett le a fehérvérsejtszám, legalábbis nem lettem rosszul, így biztosan megelőztük az injekcióval, amit az orvos írt fel.kopasz.jpg

Szólj hozzá