2019. feb 09.

Szédülés

írta: Túlélőke
Szédülés

Ja, igen, a cím találó. Igaz, pont elmúlt kb. egy órája, de előtte folyamatosan éreztem. Még ki is próbáltam direkt, hogy kimentünk a kertbe kicsit tenni-venni, mert mégiscsak feltartóztathatatlanul közeledik a tavasz és pakolni kellene, de nem esett túl jól. Bizonytalanság érzés, mint 3 napja mindig... Jár az ember agya, és arra jut, hogy máris vérszegény lett biztos. Nem, nem lehetek az, ez csak mellékhatás, nyughass! Nem rohanunk azonnal az onkológiára, mert Szombat van, ügyelet van, ügyeletes orvosokkal, úgysem foglalkoznak velem.

Valami odalenn is nőtt és deformálódott és a színe se frankó, na, ez viszont félelmetes, ezzel hétfőn első dolgom lesz telefonálni! Remélem ez már a kemó hatása és pusztulnak a kis rohadékok.

Ja, meg a szúrkálás. Szóval tegnap este óta kezdődött erős szúrkálás mindenfelé. Na, jó, nem össze-vissza, hanem bizony szisztematikusan inkább mindig egy területen. Valami nagyon dolgozik, de hogy a csontomban, izmomban, vagy izületemben, azt nem tudom. Tegnap még vesére is asszociáltam, mert pont a derekamnál fájt két oldalt, de végül elvetettem a hipotézist, hogy megmakkantak a veséim, mert ha sokat kimozgattam, elmúlt, az meg nagyon nem jellemző a vesére.

Szúrkálás kb. ma délig volt, elmúlt.

Most totál jól vagyok. Reméljük a progi mára lefutott és holnaptól már képes leszek akár sétákat is tenni. Mi a francot akarok, ez még csak a 3. nap??? Meg tényleg mi ez hányásokhoz, étvágytalanságokhoz képest, ami másoknak van?

A nyaki daganatom jó nagy lett, mintha az is nőtt volna a kemó óta. Fura, azt hittem össze fog menni. Már tényleg olyan, mintha torokgyulladásom lenne, állandóan azt érzem a torkomban és tapogatom a nyelvemmel, de nem érzek ott semmit, csak úgy kívülről domborít.

Bocs a mai sok baromságért, de azért ez mégis egy jó nap volt, nem gondolom, hogy ez egy brutális mellékhatás-halmaz.

Szólj hozzá

szúrkálás